środa, 12 lutego 2014

Dziś chciała bym poruszyć problem który dotyczy wszystkich zwierzaków futerkowych.
                                               NADMIERNE LINIENIE!!!
Ponieważ moja labcia Aga nie została ominięta niestety tym problemem, jestem na etapie poszukiwań. Pewna zaprzyjażniona wielbiciel ka tej rasy podsuneła mi COŚ do wypróbowania.
Oto co dostałam:
I O EUREKO DZIAŁA!!!!!!!!DLA PSÓW SUPER!!!!!!!
Jest to mieszanka zawierająca w składzie biotynę, która w istotny sposób wpływa na poprawę jakości okrywy włosowej nie tylko psów ale wszystkich zwierząt futerkowych.Opakowanie może nie wygląda na suplement diety dla psów ale najwarzniejsze że  działa. Ja podaje raz dziennie łyżkę stołową do karmy i Aga wsuwa ją ze smakiem.
Godne polecenia i wypróbowania.

2 komentarze:

  1. Niestety moj kot strasznie gubi siersc, dzieki za notke
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiana sierści jest niezbędna każdemu futrzakowi. Nie ma też czegoś takiego jak nadmierne linienie. Wierz mi, każdy stwór gubi tyle ile powinien! Środek, o którym piszesz uzupełnia braki witaminowe spowodowane niewłaściwą dietą, stąd linienie jest mniej uciążliwe dla właściciela. Tylko po co podawać coś takiego skoro można wybadać czego naszemu zwierzakowi brakuje i wprowadzić zmiany w diecie?

    OdpowiedzUsuń